Tämä blogi on tarinoita hauskoista ja ei-niin-hauskoista sattumuksista elämän varrelta. Pääroolissa itseni lisäksi kuningas alkoholi, miehet ja seksi. Kaikki alkaa jostakin, kuten myös oma holtiton elämäntapani jota olen pyrkinyt heikoin tuloksin parantamaan jatkuvasti. Ensimmäinen tarina siis:

 

Sateinen ja pimeä kevätilta Lontoossa, Englannissa. Oon kokenu mieletöntä ahdistusta neitsyydestäni, ja tänään on se ilta kun aion päästä siitä eroon. Kaveri lähtee mun kanssa baariin muutamalle, mutta häviää sitten kotiinsa nukkumaan. Mä juon pääni täyteen ja suuntaan tanssilattialle. Tiedän, että brittimiehet rakastaa mun punasia hiuksia. Mun rokkityttölookkia. Tanssilattia on ihan liian tyhjä, mutta pää riittävän täynnä. Kello lähestyy pilkkua, ja mä haluan epätoivoisesti seuraa. Haen lisää juotavaa ja joku ottaa kiinni mun käsivarresta.

-"Hey girl, ur drunk"

Se on joku kolmekymppinen tyyppi, ihan kiva ja ihan ookoon näköinen. Perusmies. Jutellaan niitä näitä ja käyn suorasukaisesti päälle.

- "If u buy me a drink, I'll come to your place...and do you know what? I'm a virgin."

Ei se usko mua, pitää hyvänä vitsinä. Kohta huomaan olevani sen kämpässä. Vähän tunnelmavalaistusta ja kajareista Coldplayta soimaan. Jännittää. Se riisuu mun vaatteet ja painaa päänsä mun alapäähän. Kohta se on mun sisällä, ja pyytää kokeilemaan eri asentoja. Ei tunnu oikein miltään, ei pahalta mutta ei erityisen hyvältäkään. Ainiin, kondomi unohtu. Vittu. Se käskee mua kuuntelemaan Coldplayn lyriikoita. Mä vihaan Coldplayta.

Se sanoo että oon huono suutelija, yritän syödä sen. Pitää rauhottua ja olla romanttinen, ei saa häslätä. Ei se usko, että oon neitsyt. Vieläkään. Nukutaan jotain tunti tai kaksi ja yritän karata. Se tahtoo väkisin heittää mut kotiin autollaan, enkä vastustele. Se on vielä ihan varmaan kännissä, mutta kai nää britit osaa autoa silti ajaa. Se suutelee mua, ja sanoo että oon kehittyny. Me ei nähdä enää, vaikka mietin voiskohan siitä tulla mun poikaystävä. Onhan se sentään vienyt mun neitsyyden. Hehkutan tapahtunutta kavereilleni, sekä entiselle poikaystävän tapaiselle, joka ei onnistunu saamaan mua sänkyynsä. Se suuttuu, eikä ymmärrä mikä mua vaivaa. Kyllä se olis mun neitsyyden tahtonut viedä, hellästi ja rakkaudella. Tää oli mun valinta, ei sun. Tää oli ihan hyvä tapa. Etsin netistä tietoa, miten saisin jälkiehkäisypillereitä. On sunnuntai, ja se vaatii lääkärikäyntiä. En mä ulkomaalaisena pääse. Voihan vittu.

Luen seuraavat pari viikkoa tietoa abortista ja mietin, että se on ihan pikkujuttu. Menkkoja ei kuulu, joten varaan ajan terkkarille.

- "Jos oot raskaana, niin mikä saa sut tekemään abortin? Voisitko mitenkään kuvitella pitäväsi lapsen? "

- "EN!"

Negatiivinen, negatiivinen. En harrasta seksiä enää ikinä.